Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΓΑΒΑΛΑ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω απο καρδιάς τους συμπολίτες μου, για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν στο δύσκολο αγώνα αυτής της εκλογικής αναμέτρησης.

Δώσαμε έναν δύσκολο αγώνα, σε μια δύσκολη στιγμή για την Ελλάδα. Η Χώρα έχει να

αντιμετωπίσει κρίσιμα δίλημματα μεταξύ της ευρωπαϊκής προοπτικής και της οικονομικής απομόνωσης μέσα σε ένα ρευστό ευρωπαϊκό περιβάλλον. Σε συνεργασία με τους πολίτες της Ευρώπης πρέπει να αγωνιστούμε για μια νέα, ανθρώπινη Ευρώπη.

Πρέπει μαζί, με πιο ώριμη ματιά, να διασφαλίσουμε την ενότητα του ελληνικού λαού, να συνθέσουμε το νέο πολιτικό σύστημα και να πορευτούμε στο δρόμο την ανάπτυξης, της απασχόλησης και της κοινωνικής συνοχής. Να προσπαθήσουμε όλοι μαζί να χτίσουμε το μέλλον του τόπου μας, με πνεύμα συνεννόησης, συνεργασίας και συναίνεσης. Πέρα και πάνω από κόμματα και πολιτικές σκοπιμότητες. Όλοι μαζί, μια γροθιά, οφείλουμε να συνεργαστούμε για το καλό του τόπου μας, για το καλό της Ελλάδας.

Στην δύσκολη αυτή περίοδο περισσότερο απο κάθε άλλη φορά θα είμαι δίπλα σας, θα εργαστώ με όλες μου τις δυνάμεις για να προάσπισω τα συμφέροντα του Δωδεκανησιακου λαού, για να τιμήσω την εμπιστοσύνη που μου δείξατε.

Κατερίνα Γαβαλά

Υποψήφια Βουλευτής ΠΑΣΟΚ

Νομού Δωδεκανήσου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου