Κυριακή, 8 Ιουλίου 2012

Δυσαρέσκεια στη Κάλυμνο προς το Υ.Ε.Ν

Η συνολική εξέλιξη δεν έτυχε της ικανοποίησης από το σύνολο της Καλυμνιακης κοινωνίας, και μάλιστα αυτήν την αίσθηση την μετέφερε ο δήμαρχος Δ. Διακομιχαλης, άμεσα στο άκουσμα της απόφασης στον ίδιο τον υπουργό Κωστή Μουσουρούλη.
Σε τηλεοπτική του εμφάνιση(Τv-12) ο κ. Διακομιχαλης εξέφρασε την έντονη του δυσαρέσκεια τηλεφωνικά με τον ΥΕΝ για την κατάληξη του θέματος λέγοντας του πως αν και είναι υπουργός μόλις 8 ημερών, θα ύπαρξη αφόρητη πίεση το επόμενο χρονικό διάστημα με προοπτική την τροποποίηση της σύμβασης της Blue Star στο Εκλεκτικό Συνέδριο, ενώ συνεχίζοντας τόνισε ιδιαίτερα ότι σε αυτήν την πίεση θα ζητηθεί και η βοήθεια από όλα τα κόμματα της Βουλής
Συγκεκριμένα, ο κ. Διακομιχαλης δήλωσε πως θα υπάρξει την επόμενη εβδομάδα συνάντηση με τον ΥΕΝ ,παρά το θετικό γεγονός της άμεσης αντίδρασης (υπουργός μόλις 8 ημερών) αποτέλεσμα της πιέσεως που ασκήθηκε (αδιάσειστα στοιχεία, εναλλακτικά σενάρια κ.α) ενώ εξηγώντας στην συνέχεια την πίεση που θα ασκηθεί τις επόμενες ημέρες θα μπουν στο παιχνίδι όλα τα πολιτικά κόμματα και βουλευτές της Βουλής.
Συνεχίζοντας ο δήμαρχος δήλωσε πως κανένα θέμα δεν θεωρείτε λήξαν , παρά την αύξηση κατά ένα των δρομολογίων, αφού από τα θέματα που θα μπουν στην ατζέντα της συνάντησης της επόμενης εβδομάδας, θα είναι και η τροποποίηση της σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο , δηλαδή να γίνει επέκταση της σύμβασης για το πλοίο Blue Star Paros με περισσότερα δρομολόγια προς την Καλυμνο.
Επίσης ο κ Διακομιχαλης δήλωσε σχετικά με την ολοκλήρωση του Κεντρικού Λιμένα (μόνιμη λύση), ότι έχει ήδη υπογραφεί και προχωρά η εκπόνηση της μελέτης ύψους περίπου 6.000.000 ευρώ.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΟΥΛΕΜΑ…
Παρά το γεγονός ότι μετα την σύσκεψη στο Υπουργείο Ναυτιλίας παρουσία του υπουργού κ. Κωστή Μουσουρούλη , του δημάρχου Καλυμνιων , Βουλευτών , πολιτευτών και εκπροσώπων κοινωνικών φορέων της Καλύμνου κ.α. αλλά και το γεγονός ότι την επόμενη ημέρα πραγματοποιήθηκε, νέα σύσκεψη του υπουργού με εκπροσώπους της πλοιοκτήτριας εταιρείας Blue Star, παρουσία του γενικού γραμματέα Ναυτιλίας, Νικολάου Λίτινα και υπηρεσιακών παραγόντων και ότι την επόμενη εβδομάδα να προστεθεί ένα ακόμη δρομολόγιο – το Σάββατο – προς τη Νήσο Κάλυμνο του πλοίου Blue Star Paros, η εξέλιξη δεν άφησε κανέναν ικανοποιημένο στην Καλυμνο.
Το δεύτερο δε μέρος της απόφασης του ΥΕΝ , δηλαδή να ξεκινήσει άμεσα η μελέτη του έργου προέκτασης του λιμενοβραχίονα του Λιμένα της Καλύμνου, ώστε να είναι εφικτή από την επόμενη θερινή περίοδο, η δρομολόγηση και των πλοίων Blue Star I ή Blue Star II, πραγματικά δημιούργησε ακόμα μεγαλύτερο προβληματισμό στην τοπική κοινωνία, όσον αφορά το γεγονός κάτω υπο πιο πρίσμα αντιλαμβάνεται το Αθηνοκεντρικο κράτος την ανάπτυξη της νησιωτικής Ελλάδας.
Την αγωνιά των 16.000 κατοίκων ενός νησιού να παραμείνουν στον τόπο της επιλογής τους, να ευελπιστούν για ανάπτυξη , το αναφαίρετο δικαίωμα στο αυτονόητο των Καλυμνιων να συμμετέχουν στην όποια προοπτική ανοίγεται μέσω της συγκοινωνίας με το κέντρο κ.α. το «Κράτος εν Αθηναις και θαλάσσης», δια μέσου του ΥΕΝ αντι για λύση βιώσιμη και οριστική όπως πρέπει, αντίθετα η απάντηση όχι μονό δεν ήταν σε αυτά τα πλαίσια, αλλά αντίθετα αποτελεί και προσβολή αλλά και υποτίμηση της νοημοσύνης των Καλυμνιων.
-Τι ακριβώς εννοεί το ΥΕΝ όταν αναφέρει στο σκέλος της πρώτης του απόφασης«… ώστε να γίνει πληρέστερη η ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού.» ;
Από ποτέ η αύξηση κατά ένα δρομολόγιο (σύνολο 4= 3+1) σε ένα νησί γίνεται πληρέστερη, ;
Μας δουλεύουν ;
Αυτήν την αντίληψη έχουν στο ΥΕΝ;
Και εάν στο πρώτο μέρος της απόφασης γίνεται ολοφάνερη και αποτυχημένη προσπάθεια υποτίμησης, το δεύτερο σκέλος της απόφασης είναι «όλα τα λεφτά», αφού το ίδιο το κράτος διαψεύδει και αναιρεί τον ίδιο του τον εαυτον….
«Να ξεκινήσει άμεσα η μελέτη του έργου προέκτασης του λιμενοβραχίονα του Λιμένα της Καλύμνου, ώστε να είναι εφικτή από την επόμενη θερινή περίοδο, η δρομολόγηση και των πλοίων Blue Star I ή Blue Star II.», δηλαδή τα συμπεράσματα του Σ.Α.Σ προ ημερών , ότι ο προσήνεμος Μόλος της Καλύμνου μπορεί να δεχθεί πλοία Blue Star I ή Blue Star II., και μάλιστα από επίσημα χείλη ( Δ/νση Λιμένων και Λιμενικών υποδομών), γιατί αναγκάζει το ίδιο το κράτος να αναιρέσει τον εαυτον του;
Εύλογες οι απαντήσεις …. ελεώ μονοπωλιακών διαδικασιών .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου